O czym pamiętać zlecając reklamę

Opakowanie jest głównie opakowaniem dla produktu. Opakowanie gwarantuje integralność produktu w całym łańcuchu dostaw. Musi on zapewniać niezbędny poziom ochrony.

Pełni ona rolę nośnika informacji. Wpływa na pragnienia konsumentów, na przykład w zakresie zachowań zakupowych. Funkcje opakowań są bardzo zróżnicowane. A wymagania klientów są nieskończone (warto sprawdzić: materiały reklamowe). Projektowanie opakowań wymaga opracowania skutecznej koncepcji. Jakość projektu i utworzenia opakowania produktu jest ważnym elementem sukcesu marketingowego. Opakowanie jest w pewnym sensie znakiem rozpoznawczym produktu na półce sklepowej. A przy tym, opakowanie stanowi jeden z najważniejszych momentów kontaktu z klientem.
Projekt graficzny etykiety
Projekt etykiety produktu, dostosowany do marki i produktu, ma zasadnicze znaczenie w określeniu właściwego postrzegania produktu i marki – i musi to zrobić szybko, ażeby nie tylko i wyłącznie przyciągnąć, ale i utrzymać uwagę nabywców. Projekt etykiety produktu może przyczynić się do sukcesu albo porażki marki, w zależności od materiału, z którego jest utworzona (sprawdź: przeczytaj więcej o materiałach reklamowych). A przy tym materiały etykietowe mogą pomóc w rozszerzeniu przesłania marki – np zaangażowania w zrównoważony rozwój – dzięki zastosowaniu ekologicznych i nadających się do recyklingu materiałów etykietowych. Różnica między dobrym a świetnym projektem etykiety produktu tkwi w elementach wizualnych. Przyciągnij uwagę kupującego za pomocą wyrazistej ikony, jasnej palety barw albo wręcz powtarzającego się wzoru – czegoś, co w tej samej chwili przyciąga uwagę i przyciąga wzrok.

Polecana strona: www.iveno.pl/kalendarze-ksiazkowe-dzienne