Wybieramy agencję i materiały reklamowe

Projektowanie układu graficznego przyszłej ulotki jest wymagającym procesem twórczym, który wymaga pewnych umiejętności, doświadczenia w przygotowywaniu układu graficznego, zdolności do harmonijnego implementacji elementów tekstowych i graficznych, właściwego doboru kolorów i wzorów a także uwzględnienia psychologii odbiorców docelowych. Głównie trzeba zdecydować, jakiego rodzaju towary lub usługi zamierzamy promować, dobrać do nich odpowiednie zdjęcia, przygotować treść ulotki i wymyślić chwytliwy nagłówek. Określ położenie zasadniczych elementów, zastanów się, jak będzie wyglądała ulotka – jednostronnie czy dwustronnie.

Jest to ważne dla równomiernego rozmieszczenia informacji: na przedniej stronie można umieścić tytuł i ilustracje, na tylnej – treść kluczowy, mapę trasy, informacje kontaktowe (więcej informacji: dobre źródło informacji jeśli chcesz wiedzieć o agencji reklamowej i materiałach reklamowych).
Projekt graficzny ulotek reklamowych
Przy projektowaniu ulotki istotne jest, aby trzymać się stylu korporacyjnego firmy, co wzbudzi poczucie zaufania i spowoduje, że marka zostanie jeszcze bardziej zapamiętana. Powszechnie wiadomo, że kolor reklamy ma ogromny wpływ na ludzką podświadomość. Może wywoływać różnorodne emocje – podniecenie lub zapewnienie, odrzucenie albo pomoc, dlatego mądre wykorzystanie kolorów pomaga kształtować właściwe nastawienie do artykułów promocyjnych. Czerwony – najczęściej stosowany kolor w reklamie, kojarzy się z determinacją, aktywnością, niemniej jednak jego nadmiar sprawia nadmierne napięcie, dlatego całkiem dobrze używać go z powściągliwością. Żółty – symbol słońca, przyjemności; zielony uosabia naturę, zdrowie, naturalność; niebieski wywołuje uczucie lekkości, świeżości; pomarańczowy oznacza ciepło, aktywność; różowy – delikatność, kobiecość (sprawdź: projektowanie graficzne). Ważne jest, ażeby brać pod uwagę nie tylko wpływ barw, ale też ich połączenie. Stwierdzono, że najbardziej spostrzegawcze są teksty napisane niebieskim kolorem na białym tle, czarnym na żółtym, zielonym na białym i czarnym na białym. Łatwe symetryczne kształty i linie są łatwiejsze w odbiorze niż fantastyczne, trudne kształty bez wyraźnych skojarzeń. Przyciągają one uwagę, ale stosunek do nich może być nieprzewidywalny. Ulotki reklamowe powinny być przejrzyste dla odbiorców.

Sprawdź również informacje na stronie: https://www.iveno.pl/notes-na-spirali