Kolejność stron wyświetlanych w wyszukiwarce Google przenigdy nie jest przypadkowa. Google zawsze traktuje priorytetowo strony, które mają na prawdę dużo treści, są stosownie zoptymalizowane pod względem SEO, mają odpowiednie tagi, autorskie zdjęcia albo zdjęcia dobrze opisane altami. Jest wiele czynników, które wpływają na zestawienie domeny w Google a pozycjonowanie stron ma na celu dążenie do sytuacji, w jakiej strona wyświetla się wysoko w wynikach Google.
Dzięki temu, że pozycjonerzy wykonując seo działania, strona może się pojawić bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania. To z kolei powoduje, że dodatkowo klientów ma sposobność dotarcia do tej strony, a tym samym taka strona zwyczajnie zarabia (polecam: pozycjonowanie stron firmowych). Jeśli na twoją stronę nie trafiają ludzie, to ona nie ma sposobności generowania pieniędzy. Pozycjonowanie stron firmowych ma na celu powiększenie widoczności takiej strony w wyszukiwarce. Klient łatwo do niej trafi, zapozna się z informacjami dotyczącymi takiej firmy i tym samym będzie mógł korzystać z usług, jakie taka firma oferuje (zobacz także: projektowanie stron). Projektowanie stron musi być też wykonane w zgodzie z przyjętymi standardami, by łatwiej było taką stronę pozycjonować. Tak więc strona musi mieć przykładowo miejsce na tagi, czyli znaczniki, które będą opisywać jej zawartość od bardzo ważnej do mnie i ważnej. W projektowaniu i pozycjonowaniu stron najlepiej posłużyć się wiedzą i doświadczeniem specjalistycznych firm, które zajmują się tego typu działaniami. Takie firmy wyszukasz łatwo w sieci właśnie po słowach priorytetowych.
Źródło: projektowanie stron.